Na potrzeby naszej witryny używamy plików cookie w celu personalizacji treści i reklam, analizowania ruchu na stronie oraz udostępniania funkcji mediów społecznościowych.Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.
Sprawdź też: politykę cookiespolitykę prywatności.

Akceptuję
ArsLege - testy z prawa

LexLege Pełny system informacji prawnej LexLege SPRAWDŹ

Ustawa o kontroli w administracji rządowej


Dz.U.2020.0.224 t.j. - Ustawa z dnia 15 lipca 2011 r. o kontroli w administracji rządowej

Rozdział 5. Informacje o wynikach kontroli

Art. 56. Informacja o wynikach kontroli

1. W uzasadnionych przypadkach kierownik jednostki kontrolującej może zarządzić sporządzenie informacji o wynikach kontroli.
2. Informacja o wynikach kontroli może obejmować przedstawienie wyników więcej niż jednej kontroli.
3. Informacja o wynikach kontroli jest sporządzana na podstawie akt kontroli i zawiera w szczególności:
1) określenie celu i zakresu kontroli oraz termin jej prowadzenia;
2) ustalenia z kontroli wskazujące zakres stwierdzonych nieprawidłowości, przyczynę ich powstania i skutki, jakie wywołują lub mogą wywołać w świetle kryteriów stosowanych w postępowaniu kontrolnym;
3) zalecenia lub wnioski dotyczące usprawnienia funkcjonowania jednostki kontrolowanej w zakresie dotyczącym kontroli.

Art. 57. Przesłanie informacji o wynikach kontroli

1. Kierownik jednostki kontrolującej przesyła informację o wynikach kontroli kierownikowi jednostki nadrzędnej lub sprawującej nadzór nad jednostką kontrolowaną.
2. Kierownik jednostki kontrolującej może przesłać informację o wynikach kontroli do innych organów lub jednostek, które uzna za właściwe.
Wykrzyknik

Kliknij "Lubię to!", aby otrzymywać informacje o promocjach, rabatach, aktualnościach.