Masz problem? Wybierz jeden z poniższych tematów:
Jak otrzymać dane do przelewu bezpośredniego?
1. Pamiętaj, że musisz być zalogowanym.
Jeżeli jesteś zalogowany na górze strony znajdziesz między innymi “Moje konto” oraz przycisk “Wyloguj się”.
Jeżeli nie jesteś zalogowany zaloguj się lub zarejestruj.
2. Wybierz produkt i naciśnij przycisk: “kup dostęp”.
3. Następnie naciśnij przycisk “zapłać”.
4. Aby otrzymać dane do przelewu zaznacz pole “Przekaz przelew bankowy” w sekcji “Płatności gotówkowe”
5. Nastepnie potwierdź komunikat o przedłużonym księgowaniu.
6. Pamiętaj, aby dokonując przelewu nie zapomnieć dodać w tytule płatności indywidualnego numeru zamówienia.
7. Po dokonaniu płatności - w celu przyśpieszenia odblokowania, możesz wysłać potwierdzenie realizacji wpłaty na nasz adres: kontakt@arslege.pl
Jak zapłacić?
Wybierz dostęp, który Cię interesuje i dodaj go do koszyka. Następnie przejdź do koszyka i potwierdź zamówienie. Jeśli chcesz otrzymać fakturę zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę i wypełnij pola. Po kliknięciu w potwierdź zamówienie i zapłać zostaniesz przekierowany na stronę bezpiecznych płatności Przelewy24. Pojawią się ikonki banków, z których możesz wybrać swój i przejść bezpośrednio do płatności. Jeśli nie chcesz płacić w ten sposób możesz wybrać opcję przekaz/przelew bankowy – otrzymasz wszystkie dane potrzebne do przelewu.
Nie działają testy.
Jeśli masz wykupiony dostęp do testów, a masz problemy z ich włączeniem przyczyn może być wiele. Po pierwsze sprawdź, czy jesteś zalogowany i czy widzisz napis, że masz aktywny dostęp do testów. Jeśli nie widzisz komunikatu o swoim dostępie przejdź do Zapłaciłem, ale nie mam dostępu.
Gdy dostęp masz aktywny, ale po kliknięciu w komunikat (np. rozwiąż, zakończ test, wybór liczby pytań) nic się nie dzieje może to oznaczać problemy w wyświetlaniu strony. Polecamy korzystać z najnowszych wersji przeglądarek Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer. Aby uniknąć takich kłopotów zaktualizuj swoją przeglądarkę. Jeśli masz aktualną przeglądarkę, a mimo to, nadal masz kłopoty z wyświetlaniem komunikatów sprawdź, czy nie masz włączonego blokowania wyskakujących okienek w ustawieniach przeglądarki – wyłącz jeśli jest aktywne.
Złożyłem zamówienia, ale nie zapłaciłem.
Możesz powrócić do złożonego zamówienia, które nie opłaciłeś. Wejdź w Moje zakupy, następnie w Zamówienia i kliknij Opłać. Transakcja nieopłacona jest niewiążąca. Zostanie usunięta z bazy po 7 dniach. Możesz również samemu ją usunąć z zamówień.
Zapłaciłem, ale nie mam dostępu.
Transakcje dokonywane za pośrednictwem Przelewy24 realizowane są z reguły w ciągu kilku minut. O zaksięgowaniu kwoty w ArsLege oraz odblokowaniu dostępu poinformujemy Cię e-mailem. Jeśli nie otrzymałeś takiego e-maila sprawdź czy wiadomość nie trafiła do Spamu. Możesz również przysłać na adres e-mail kontakt@arslege.pl potwierdzenie przelewu – wówczas od razu odblokujemy dostęp.
Nie chcę płacić przez Przelewy24.
Możesz skorzystać z płatności gotówkowych i płacić za zakupy internetowe gotówką w urzędach pocztowych, w sklepach sieci Żabka, w punktach Moje Rachunki, w kantorach wymiany walut sieci Kantor Polski, a także w placówkach sieci TransKasa. Wystarczy, że w koszyku po kliknięciu w potwierdź zamówienie i zapłać na stronie bezpiecznych płatności Przelewy24 wybierzesz opcję przekaz/przelew bankowy . Wówczas otrzymasz wszystkie dane potrzebne do przelewu. ( Pamiętaj, że przy płatności za pośrednictwem Przelewy24 zamówione usługi będą aktywne dużo szybciej – nawet w przeciągu kilku minut.)
Kiedy testy będą dostępne?
Zwykle dostęp jest uruchamiany od kilkudziesięciu sekund do pół godziny od momentu dokonania szybkiego transferu(Przelewy24). W przypadku tradycyjnych płatności (bezpośrednio z banku klienta) trwa to około jednego dnia. Najdłużej trwa realizacja przekazu pocztowego (wpłata gotówkowa). Możesz przysłać na adres e-mail kontakt@arslege.pl potwierdzenie przelewu – wówczas od razu odblokujemy dostęp.
Od kiedy liczony jest dostęp do testów?
Czas dostępu do testów liczony jest od pierwszego rozwiązanego testu. Możesz wykupić np. dostęp tygodniowy już dzisiaj, a wykorzystać go dopiero przed egzaminem
Chcę otrzymać fakturę.
Fakturę VAT możesz samodzielnie wygenerować w naszym serwisie. Faktury VAT wysyłane są drogą e-mailową. W momencie składania zamówienia w koszyku przy potwierdzaniu płatności zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę i wypełnij wymagane pola. Jeśli już zapłaciłeś za dostęp możesz w ciągu 7 dni od daty zakupu samodzielnie wygenerować fakturę – wejdź w Moje zakupy, następnie w Zamówienia i kliknij w faktury. Po uzupełnieniu wymaganych pól faktura będzie gotowa do pobrania.
Żaden z powyższych
lub skontaktuj się z nami:
kontakt(małpa)arslege.pl
tel. 513-842-650
Pracujemy:
pon-pt: 8:00-16:00