Masz problem? Wybierz jeden z poniższych tematów:
Jak otrzymać dane do przelewu bezpośredniego?
1. Pamiętaj, że musisz być zalogowanym.
Jeżeli jesteś zalogowany na górze strony znajdziesz między innymi “Moje konto” oraz przycisk “Wyloguj się”.
![Instrukcja nr 1](images/instrukcja/screen_0.png)
Jeżeli nie jesteś zalogowany zaloguj się lub zarejestruj.
2. Wybierz produkt i naciśnij przycisk: “kup dostęp”.
3. Następnie naciśnij przycisk “zapłać”.
4. Aby otrzymać dane do przelewu zaznacz pole “Przekaz przelew bankowy” w sekcji “Płatności gotówkowe”
5. Nastepnie potwierdź komunikat o przedłużonym księgowaniu.
6. Pamiętaj, aby dokonując przelewu nie zapomnieć dodać w tytule płatności indywidualnego numeru zamówienia.
7. Po dokonaniu płatności - w celu przyśpieszenia odblokowania, możesz wysłać potwierdzenie realizacji wpłaty na nasz adres: kontakt@arslege.pl
Jak zapłacić?
Wybierz dostęp, który Cię interesuje i dodaj go do koszyka. Następnie przejdź do koszyka i potwierdź zamówienie. Jeśli chcesz otrzymać fakturę zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę i wypełnij pola. Po kliknięciu w potwierdź zamówienie i zapłać zostaniesz przekierowany na stronę bezpiecznych płatności Przelewy24. Pojawią się ikonki banków, z których możesz wybrać swój i przejść bezpośrednio do płatności. Jeśli nie chcesz płacić w ten sposób możesz wybrać opcję przekaz/przelew bankowy – otrzymasz wszystkie dane potrzebne do przelewu.
Nie działają testy.
Jeśli masz wykupiony dostęp do testów, a masz problemy z ich włączeniem przyczyn może być wiele. Po pierwsze sprawdź, czy jesteś zalogowany i czy widzisz napis, że masz aktywny dostęp do testów. Jeśli nie widzisz komunikatu o swoim dostępie przejdź do Zapłaciłem, ale nie mam dostępu.
Gdy dostęp masz aktywny, ale po kliknięciu w komunikat (np. rozwiąż, zakończ test, wybór liczby pytań) nic się nie dzieje może to oznaczać problemy w wyświetlaniu strony. Polecamy korzystać z najnowszych wersji przeglądarek Mozilla Firefox, Google Chrome, Internet Explorer. Aby uniknąć takich kłopotów zaktualizuj swoją przeglądarkę. Jeśli masz aktualną przeglądarkę, a mimo to, nadal masz kłopoty z wyświetlaniem komunikatów sprawdź, czy nie masz włączonego blokowania wyskakujących okienek w ustawieniach przeglądarki – wyłącz jeśli jest aktywne.
Złożyłem zamówienia, ale nie zapłaciłem.
Możesz powrócić do złożonego zamówienia, które nie opłaciłeś. Wejdź w Moje zakupy, następnie w Zamówienia i kliknij Opłać. Transakcja nieopłacona jest niewiążąca. Zostanie usunięta z bazy po 7 dniach. Możesz również samemu ją usunąć z zamówień.
Zapłaciłem, ale nie mam dostępu.
Transakcje dokonywane za pośrednictwem Przelewy24 realizowane są z reguły w ciągu kilku minut. O zaksięgowaniu kwoty w ArsLege oraz odblokowaniu dostępu poinformujemy Cię e-mailem. Jeśli nie otrzymałeś takiego e-maila sprawdź czy wiadomość nie trafiła do Spamu. Możesz również przysłać na adres e-mail kontakt@arslege.pl potwierdzenie przelewu – wówczas od razu odblokujemy dostęp.
Nie chcę płacić przez Przelewy24.
Możesz skorzystać z płatności gotówkowych i płacić za zakupy internetowe gotówką w urzędach pocztowych, w sklepach sieci Żabka, w punktach Moje Rachunki, w kantorach wymiany walut sieci Kantor Polski, a także w placówkach sieci TransKasa. Wystarczy, że w koszyku po kliknięciu w potwierdź zamówienie i zapłać na stronie bezpiecznych płatności Przelewy24 wybierzesz opcję przekaz/przelew bankowy . Wówczas otrzymasz wszystkie dane potrzebne do przelewu. ( Pamiętaj, że przy płatności za pośrednictwem Przelewy24 zamówione usługi będą aktywne dużo szybciej – nawet w przeciągu kilku minut.)
Kiedy testy będą dostępne?
Zwykle dostęp jest uruchamiany od kilkudziesięciu sekund do pół godziny od momentu dokonania szybkiego transferu(Przelewy24). W przypadku tradycyjnych płatności (bezpośrednio z banku klienta) trwa to około jednego dnia. Najdłużej trwa realizacja przekazu pocztowego (wpłata gotówkowa). Możesz przysłać na adres e-mail kontakt@arslege.pl potwierdzenie przelewu – wówczas od razu odblokujemy dostęp.
Od kiedy liczony jest dostęp do testów?
Czas dostępu do testów liczony jest od pierwszego rozwiązanego testu. Możesz wykupić np. dostęp tygodniowy już dzisiaj, a wykorzystać go dopiero przed egzaminem
Chcę otrzymać fakturę.
Fakturę VAT możesz samodzielnie wygenerować w naszym serwisie. Faktury VAT wysyłane są drogą e-mailową. W momencie składania zamówienia w koszyku przy potwierdzaniu płatności zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę i wypełnij wymagane pola. Jeśli już zapłaciłeś za dostęp możesz w ciągu 7 dni od daty zakupu samodzielnie wygenerować fakturę – wejdź w Moje zakupy, następnie w Zamówienia i kliknij w faktury. Po uzupełnieniu wymaganych pól faktura będzie gotowa do pobrania.
Żaden z powyższych
lub skontaktuj się z nami:
kontakt(małpa)arslege.pl
tel. 513-842-650
Pracujemy:
pon-pt: 8:00-16:00