Spoty MF promujące rozliczenia elektroniczne popularne w sieci
Po tygodniu od rozpoczęcia emisji filmów zachęcających do przesyłania zeznań za 2010 r. drogą elektroniczną profil MF na YouTube zajął trzecie miejsce wśród najchętniej oglądanych. Obejrzało go już 176 tys. osób.
Kampania PIT wyślij przez Internet rozpoczęła się 4 marca i jest częścią akcji Szybki PIT. W jej ramach na kanale Ministerstwa Finansów na portalu YouTube są prezentowane filmy „Współmałżonek”, „Potrzeba” i „Załącznik”. Akcja ma zachęcać podatników do zastąpienia tradycyjnej formy składania zeznań podatkowych elektroniczną i poinformowanie, że taka możliwość w ogóle istnieje.
Tydzień po rozpoczęciu wyświetlania pierwszego filmu spoty obejrzało ponad 120 tys. internautów.
Więcej o akcji Szybki PIT na stronie www.szybkipit.pl.
źródło: www.mf.gov.pl