Na potrzeby naszej witryny używamy plików cookie w celu personalizacji treści i reklam, analizowania ruchu na stronie oraz udostępniania funkcji mediów społecznościowych.Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.Sprawdź też: politykę cookiespolitykę prywatności.

Akceptuję
ArsLege - testy z prawa

Reklamy piwa w mediach tylko dla nocnych marków


20-07-2011

Trwają prace nad nowelą ustawy o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi. Główną zmianą ma być zakaz emisji reklam piwa w telewizji, radiu, kinach i teatrach przed godziną 23.

REKLAMA

oraz całkowity zakaz sprzedaży i spożywania alkoholu m.in. na stadionach i stacjach paliw - to niektóre z propozycji trzech senackich komisji.

Jeżeli projekt nowelizacji zostanie uchwalony to zakaz reklamowania piwa w mediach będzie obowiązywał w godzinach 6-23. Obecnie zakaz ten obowiązuje w godzinach 6-20. Ponadto zakazana ma być sprzedaż i spożywanie alkoholu m.in. na stadionach i stacjach paliw, jak i reklama piwa na billboardach.

Za złamanie zakazu będzie groziła kara grzywny nawet do1 mln zł.

źródło: sejm.gov.pl


Promowane aktualności

Wykrzyknik

Kliknij "Lubię to!", aby otrzymywać informacje o promocjach, rabatach, aktualnościach.