Na potrzeby naszej witryny używamy plików cookie w celu personalizacji treści i reklam, analizowania ruchu na stronie oraz udostępniania funkcji mediów społecznościowych.Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.Sprawdź też: politykę cookiespolitykę prywatności.

Akceptuję
ArsLege - testy z prawa

PIT-11 zmarłego pracownika powinien trafić do jego rodziny


13-06-2011

Do końca lutego pracodawca powinien wystawić PIT-11 także dla pracowników, którzy zmarli w trakcie roku 2010.

REKLAMA

Taki PIT powinien trafić do rodziny pracownika. wystawić PIT-11 również dla pracowników, którzy zmarli w trakcie 2010 r. Płatnicy mieli obowiązek wystawienia informacji PIT-11 za 2010 r. do 28 lutego 2011 r. Jeśli tego nie zrobili to powinni dopełnić tego obowiązku jak najszybciej. W przypadku zmarłego podatnika PIT-11 musi trafić do jego  rodziny i właściwego dla niego urzędu skarbowego.

W PIT-11 zmarłego pracownika, powinna być wskazana osoba, która otrzymała niewypłacone wcześniej wynagrodzenie, które nie podlega obciążeniom składkami ZUS.

źródło: mf.gov.pl


Promowane aktualności

Wykrzyknik

Kliknij "Lubię to!", aby otrzymywać informacje o promocjach, rabatach, aktualnościach.