Aplikacja legislacyjna
Rządowe Centrum Legislacji ogłasza nabór na kolejną edycję aplikacji legislacyjnej, która rozpocznie się we wrześniu 2012r.
Kandydata na aplikację kieruje dyrektor generalny urzędu (kierownik urzędu), w którym kandydat jest zatrudniony.
O przyjęcie na aplikację legislacyjną mogą ubiegać się osoby spełniające następujące warunki:
a. mają wykształcenie wyższe magisterskie prawnicze,
b. są członkami korpusu służby cywilnej, pracownikami urzędów państwowych, żołnierzami zawodowymi lub funkcjonariuszami służb,
c. mają co najmniej 2-letni staż pracy związanej z legislacją.
Dokumenty, które należy złożyć w celu ubiegania się o przyjęcie na aplikację:
a. podanie o przyjęcie na aplikację podpisane przez kierownika urzędu,
b. odpis dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich studiów prawniczych,
c. informacja o przebiegu pracy zawodowej, potwierdzająca w szczególności spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 3 lit. c,
d. informacja o odbytych aplikacjach lub ukończonych studiach podyplomowych
e. kontakt telefoniczny oraz e-mailowy do kandydata.
Limit przyjęć na aplikację wynosi 35 osób. Termin przyjmowania zgłoszeń upływa 15 kwietnia 2012 r. Rozmowy kwalifikacyjne odbędą się w dniach 7 i 9 maja 2012 r.
Opłata za uczestnictwo aplikacji jest równa czternastokrotności minimalnego wynagrodzenia, przewidzianego w przepisach o minimalnym wynagrodzeniu za pracę.
Zgłoszenia należy kierować na adres:
Rządowe Centrum Legislacji
00-582 Warszawa
Al. J. Ch. Szucha 2/4,
„Aplikacja legislacyjna”