Na potrzeby naszej witryny używamy plików cookie w celu personalizacji treści i reklam, analizowania ruchu na stronie oraz udostępniania funkcji mediów społecznościowych.Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.Sprawdź też: politykę cookiespolitykę prywatności.

Akceptuję
ArsLege - testy z prawa

LexLege Pełny system informacji prawnej LexLege SPRAWDŹ

AKT ARCHIWALNY - Ustawa z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych


Akt uchylony z dniem 2015-12-05.
Dz.U.2015.0.242 t.j. - AKT ARCHIWALNY - Ustawa z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych

Rozdział 7. Reklama produktów biobójczych

Art. 46. Reklama produktu biobójczego

1. Reklamie produktu biobójczego musi towarzyszyć następujący tekst "Produkt biobójczy należy używać z zachowaniem szczególnych środków ostrożności. Przed użyciem należy przeczytać etykietę i ulotkę informacyjną.". Tekst ten musi być wyróżniony od pozostałej treści reklamy.
2. W tekście, o którym mowa w ust. 1, określenie "biobójczy" może być zastąpione dokładnym określeniem grupy produktu, którego dotyczy reklama.

Art. 47. Zasady reklamy produktu biobójczego

Reklama produktu biobójczego nie może wprowadzać w błąd odnośnie zagrożenia produktem dla ludzi, zwierząt i środowiska i nie może zawierać określeń "produkt biobójczy o niskim ryzyku", "nietoksyczny", "nieszkodliwy" ani o podobnym znaczeniu.
Wykrzyknik

Kliknij "Lubię to!", aby otrzymywać informacje o promocjach, rabatach, aktualnościach.