Jesteś tutaj:Strona główna Akty prawne Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym DZIAŁ II. Organizacja publicznego transportu zbiorowego Rozdział 5. Funkcjonowanie publicznego transportu zbiorowego Art. 48. Obowiązki informacyjne operatora i przewoźnika, składanie skarg i reklamacji

Art. 48. Obowiązki informacyjne operatora i przewoźnika, składanie skarg i reklamacji
Dz.U.2025.0.285 t.j. - Ustawa z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym
2. Informacja, o której mowa w ust. 1, jest wykorzystywana przy ocenie i kontroli realizacji usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego.
3. Niezależnie od uprawnień wynikających z przepisów ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. - Prawo przewozowe oraz ustawy z dnia 18 września 2001 r. - Kodeks morski, pasażerom przysługuje prawo składania bezpośrednio do właściwego organizatora skarg i reklamacji w związku z realizacją przewozów przez operatora.
Orzeczenia: 1
Do
Art. 48. Obowiązki informacyjne operatora i przewoźnika, składanie skarg i reklamacji
sąd wydał
1
orzeczeń
Sprawdź

Uzyskaj dostęp
do pełnej bazy
ponad 260 000
orzeczeń.
Sprawdź
LexLege - Baza aktów prawnych i orzecznictwa
LexLege na 24 godziny
1-dniowy dostęp do bazy orzecznictwa, interpretacji podatkowych i aktów prawnych
Cena:
20,00 zł
LexLege na 1 miesiąc
31-dniowy dostęp do bazy orzecznictwa, interpretacji podatkowych i aktów prawnych
Cena:
49,00 zł
LexLege na 12 miesięcy
365-dniowy dostęp do bazy orzecznictwa, interpretacji podatkowych i aktów prawnych
Cena:
279,00 zł