
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie wzoru i trybu wydawania licencji detektywa
Na podstawie art. 179_36 ust. 2 ustawy z dnia 6 lipca 2001 r. o usługach detektywistycznych (Dz. U. z 2002 r. Nr 12, poz. 110, z późn. zm.) zarządza się, co następuje:
2. W przypadku otrzymania wniosku o wydanie licencji od obywatela państwa innego niż Rzeczpospolita Polska, komendant wojewódzki Policji zwraca się do właściwego ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby organu odpowiedniego szczebla i kompetencji w tym państwie o wydanie opinii o osobie ubiegającej się o wydanie licencji.
3. Komendant powiatowy (miejski) Policji wydaje opinię, o której mowa w ust. 1, w terminie 10 dni.
2. Licencja jest wydawana w terminie miesiąca od dnia, w którym decyzja o jej wydaniu stała się ostateczna, po spełnieniu przez osobę, której przyznano licencję, wymogów określonych w ust. 1.
2. Do wniosku, o którym mowa w ust. 1, detektyw dołącza kopię dokumentu potwierdzającego zmianę danych oraz posiadaną licencję.
3. Jeżeli nowe miejsce zamieszkania detektywa znajduje się na terenie innego województwa, komendant wojewódzki Policji przekazuje sprawę komendantowi wojewódzkiemu Policji właściwemu dla nowego miejsca zamieszkania, który niezwłocznie wydaje nową licencję.
ZAŁĄCZNIK
WZÓR LICENCJI DETEKTYWA OPIS:
awers licencji:
- blankiet koloru niebieskiego o wymiarach 9,5 x 6,5 cm,
- napisy w kolorze czarnym,
- w lewym dolnym roku hologram z wizerunkiem orła z godła Rzeczypospolitej Polskiej w kolorze czarnym na białym tle;
rewers licencji:
- blankiet koloru niebieskiego,
- napisy w kolorze czarnym.
Uwaga: Blankiet jest dwustronnie laminowany folią plastikową.