Załączniki:
- zbiór uzgodnień zamieszczonych w wykazie
.........................
(podpis Wójta, Burmistrza
albo Prezydenta Miasta*))
*) Niepotrzebne skreślić.
ZAŁĄCZNIK Nr 7
WZÓR
data .................................
.............................
(pieczęć wójta, burmistrza
albo prezydenta miasta*))
OGŁOSZENIE / OBWIESZCZENIE *)
o wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego
.................................................................................................................
(nazwa planu)
Na podstawie art. 17 pkt 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717) oraz uchwały Rady
Gminy ................... nr ................ z dnia .................... zawiadamiam o wyłożeniu
do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego ........... obejmującego obszar .................., wraz
z prognozą oddziaływania na środowisko, w dniach od ............. do ...............
w siedzibie .......................................................... w godz. od ................. do .................
Dyskusja publiczna nad przyjętymi w projekcie planu miejscowego rozwiązaniami
odbędzie się w dniu ............... w siedzibie .................................... o godz. ...................
Zgodnie z art. 18 ust. 1 ustawy, każdy, kto kwestionuje ustalenia przyjęte w projekcie
planu miejscowego, może wnieść uwagi.
Uwagi należy składać na piśmie do Wójta, Burmistrza albo Prezydenta
Miasta*) ...................... z podaniem imienia i nazwiska lub nazwy jednostki
organizacyjnej i adresu, oznaczenia nieruchomości, której uwaga dotyczy,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia ..........................
.............................................................
(podpis Wójta, Burmistrza albo Prezydenta Miasta*))
*) Niepotrzebne skreślić.
ZAŁĄCZNIK Nr 8
WZÓR
PROTOKÓŁ
z przeprowadzenia dyskusji publicznej nad przyjętymi w projekcie
miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego rozwiązaniami
Protokół sporządzono w dniu ........................................., w ..........................................
........................................................................................................................................
(nazwa urzędu)
przez ..............................................................................................................................
(imię, nazwisko, stanowisko służbowe)
Na podstawie art. 17 pkt 10 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu
i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717) w dniu ......................
przeprowadzono dyskusję publiczną nad przyjętymi w projekcie miejscowego planu
zagospodarowania przestrzennego ...................................................... rozwiązaniami.
(nazwa planu)
I. Lista obecności stanowi załącznik do protokołu.
II. Głos w dyskusji zabrali:
1. ...................................................................................................................
(imię, nazwisko, nazwa, organ)
...................................................................................................................
(adres)
Zagadnienia poruszone w dyskusji ...........................................................
...................................................................................................................
...................................................................................................................
2. ...................................................................................................................
(imię, nazwisko, nazwa, organ)
...................................................................................................................
(adres)
Zagadnienia poruszone w dyskusji ...........................................................
...................................................................................................................
...................................................................................................................
III. Ustalenia z dyskusji:
1) ....................................................
2) ....................................................
3) ....................................................
Protokół sporządzono w 3 egzemplarzach, z przeznaczeniem:
1) dla wójta, burmistrza albo prezydenta miasta*);
2) do dokumentacji planistycznej;
3) do publicznego wglądu.
Protokół zawiera .......... ponumerowanych stron.
Miejscowość, data ............................
...........................................................
(podpis osoby sporządzającej protokół)
.................................................................
(podpis Wójta, Burmistrza albo Prezydenta Miasta*))
*) Niepotrzebne skreślić.
ZAŁĄCZNIK Nr 9
WZÓR
WYKAZ UWAG WNIESIONYCH DO WYŁOŻONEGO DO PUBLICZNEGO
WGLĄDU PROJEKTU MIEJSCOWEGO PLANU
ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO
Wykaz dotyczy projektu planu miejscowego
..............................................................................
(nazwa planu)
Lp. |
Data wpływu uwagi |
Nazwisko i imię, nazwa jednostki organizacyjnej i adres zgłaszającego uwagi |
Treść uwagi |
Oznaczenie nieruchomo- ści, której dotyczy uwaga |
Ustalenia projektu planu dla nieruchomo- ści, której dotyczy uwaga |
Rozstrzygnięcie wójta, burmistrza albo prezydenta miasta*)w sprawie rozpatrzenia uwagi |
Rozstrzygnięcie Rady Gminy załącznik do uchwały nr ..... z dnia ....... |
Uwagi |
uwaga uwzglę- dniona |
uwaga nieuwz- ględnio- na |
uwaga uwzglę- dniona |
uwaga nieuwz- ględnio- na |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Załączniki:
- zbiór uwag zamieszczonych w wykazie
............................................................
(podpis Wójta, Burmistrza albo Prezydenta Miasta*))
*) Niepotrzebne skreślić.