Jesteś tutaj:Strona główna Akty prawne Ustawa o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi (w trakcie aktualizacji)) Rozdział 2. Szczególne rozwiązania, które mogą być stosowane w przypadku wystąpienia powodzi Art. 22f. Kontrola prawidłowości i rzetelności informacji przekazanych we wniosku o świadczenie interwencyjne

Art. 22f. Kontrola prawidłowości i rzetelności informacji przekazanych we wniosku o świadczenie interwencyjne
Dz.U.2024.0.654 t.j. - Ustawa z dnia 16 września 2011 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z usuwaniem skutków powodzi
2. Zakład Ubezpieczeń Społecznych przeprowadza kontrolę przedsiębiorcy lub organizacji albo podmiotu, albo rolnika, o których mowa w art. 22a świadczenie interwencyjne ust. 1a, którym przyznano świadczenie interwencyjne, w okresie 3 lat liczonych od dnia jego przyznania, w zakresie:
1) prowadzenia działalności gospodarczej lub działalności, o której mowa w art. 22a świadczenie interwencyjne ust. 1a, w okresie 6 miesięcy od dnia otrzymania świadczenia interwencyjnego;
2) utrzymania poziomu zatrudnienia przez okres 6 miesięcy od dnia wydania rozporządzenia, o którym mowa w art. 1 stosowanie przepisów ustawy ust. 2;
3) właściwego dokumentowania wniosku o świadczenie interwencyjne.
3. Kontrolowany jest obowiązany udostępnić wszelkie dokumenty i udzielać wyjaśnień w sprawach objętych zakresem kontroli.
4. Środki pochodzące ze świadczenia interwencyjnego nie podlegają egzekucji sądowej ani administracyjnej.

Uzyskaj dostęp
do pełnej bazy
ponad 260 000
orzeczeń.
Sprawdź
LexLege - Baza aktów prawnych i orzecznictwa
LexLege na 24 godziny
1-dniowy dostęp do bazy orzecznictwa, interpretacji podatkowych i aktów prawnych
Cena:
20,00 zł
LexLege na 1 miesiąc
31-dniowy dostęp do bazy orzecznictwa, interpretacji podatkowych i aktów prawnych
Cena:
49,00 zł
LexLege na 12 miesięcy
365-dniowy dostęp do bazy orzecznictwa, interpretacji podatkowych i aktów prawnych
Cena:
279,00 zł