Na potrzeby naszej witryny używamy plików cookie w celu personalizacji treści i reklam, analizowania ruchu na stronie oraz udostępniania funkcji mediów społecznościowych.Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu.Sprawdź też: politykę cookiespolitykę prywatności.

Akceptuję
ArsLege - testy z prawa

LexLege Pełny system informacji prawnej LexLege SPRAWDŹ

AKT ARCHIWALNY - Rozporządzenie Ministra Administracji I Cyfryzacji z dnia 12 lutego 2013 r. w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej


Akt uchylony z dniem 2015-01-13.
Dz.U.2013.0.383 - AKT ARCHIWALNY - Rozporządzenie Ministra Administracji I Cyfryzacji z dnia 12 lutego 2013 r. w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej

Rozdział 5. Tryb i standardy techniczne udostępniania bazy danych GESUT i BDOT500

§ 13. Udostępnianie danych z bazy danych GESUT i BDOT500

1. Dane zawarte w bazie danych GESUT i BDOT500 udostępnia się:
1) za pomocą usług sieciowych, o których mowa w art. 9 tworzenie i obsługa sieci usług przez organy administracji ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej;
2) na wniosek zainteresowanego, w szczególności:
a) za pomocą usług sieciowych, o których mowa w art. 9 tworzenie i obsługa sieci usług przez organy administracji ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy z dnia 4 marca 2010 r. o infrastrukturze informacji przestrzennej,
b) w postaci dokumentów elektronicznych GML, w formacie zgodnym ze schematem aplikacyjnym,
c) w postaci przetworzonych zbiorów danych w formie cyfrowej lub analogowej.
2. Udostępnianiu podlegają aktualne i archiwalne dane zawarte w bazie danych GESUT i BDOT500.
3. Dane zawarte w bazie danych GESUT i BDOT500 udostępnia się w obowiązującym państwowym systemie odniesień przestrzennych.

§ 14. Wniosek o udostępnienie danych z bazy danych GESUT i BDOT500

1. Wniosek, o którym mowa w § 13 ust. 1 pkt 2, składa się do właściwego miejscowo starosty lub prezydenta miasta na prawach powiatu.
2. Wniosek zawiera:
1) nazwę podmiotu lub imię i nazwisko wnioskodawcy, ubiegających się o udostępnienie danych;
2) adres siedziby lub zamieszkania wnioskodawcy;
3) numer NIP lub PESEL wnioskodawcy;
4) nazwę organu uprawnionego do udostępnienia danych;
5) zakres zamawianych danych, z wyszczególnieniem: lokalizacji obszaru, kategorii klas obiektów, klas obiektów oraz obiektów wraz z atrybutami;
6) wskazanie formy udostępnienia danych zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 2;
7) wskazanie formy płatności.
Wykrzyknik

Kliknij "Lubię to!", aby otrzymywać informacje o promocjach, rabatach, aktualnościach.