
Art. 61. Reklamacja w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej
Artykuł nie obowiązuje. Akt uchylony z dniem 2013-01-01.
Dz.U.2008.189.1159 t.j. - AKT ARCHIWALNY - Ustawa z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo pocztowe
2. Nadawca albo adresat mogą zgłosić reklamację w każdej placówce operatora świadczącego powszechne usługi pocztowe.
3. Minister właściwy do spraw łączności określi, w drodze rozporządzenia:
1) okoliczności, w których powszechną usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego uważa się za niewykonaną,
2) szczegółowe warunki, jakim powinna odpowiadać reklamacja za niewykonanie lub nienależyte wykonanie powszechnej usługi pocztowej w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego,
3) szczegółowy tryb postępowania reklamacyjnego w odniesieniu do powszechnych usług pocztowych w zakresie przesyłki rejestrowanej i przekazu pocztowego
- mając na uwadze maksymalne uproszczenie procedur reklamacyjnych, zapewnienie ich przejrzystości oraz niezbędną ochronę interesu nadawcy i adresata.
Orzeczenia: 4
Porównania: 1
Do
Art. 61. Reklamacja w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi pocztowej
sąd wydał
4
orzeczeń
Sprawdź

Uzyskaj dostęp
do pełnej bazy
ponad 260 000
orzeczeń.
Sprawdź
LexLege - Baza aktów prawnych i orzecznictwa
LexLege na 24 godziny
1-dniowy dostęp do bazy orzecznictwa, interpretacji podatkowych i aktów prawnych
Cena:
20,00 zł
LexLege na 1 miesiąc
31-dniowy dostęp do bazy orzecznictwa, interpretacji podatkowych i aktów prawnych
Cena:
49,00 zł
LexLege na 12 miesięcy
365-dniowy dostęp do bazy orzecznictwa, interpretacji podatkowych i aktów prawnych
Cena:
279,00 zł