DZIAŁ II. Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
195 unikalnych pytań testowych - aktualne na dzień 05-02-2025
Zaktualizowane pytania z egzaminów ministerialnych przeprowadzonych w latach ubiegłych.
DZIAŁ II. Postępowanie o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości równej lub przekraczającej progi unijne
Rozdział 1. Przygotowanie postępowania
Oddział 1. Analiza potrzeb zamawiającego, wstępne konsultacje rynkowe oraz wcześniejsze zaangażowanie wykonawców
Oddział 2. Ogłoszenia
Oddział 3. Ustalenie niektórych warunków zamówienia
Oddział 4. Opis przedmiotu zamówienia
Oddział 5. Przedmiotowe środki dowodowe
Rozdział 2. Kwalifikacja podmiotowa wykonawców
Oddział 1. Podstawy wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
Oddział 2. Warunki udziału w postępowaniu
Oddział 3. Udostępnienie zasobów
Oddział 4. Podmiotowe środki dowodowe
Rozdział 3. Tryby udzielania zamówień
Oddział 1. Przepisy ogólne
Oddział 2. Przetarg nieograniczony
Oddział 3. Przetarg ograniczony
Oddział 4. Negocjacje z ogłoszeniem
Oddział 5. Dialog konkurencyjny
Oddział 6. Partnerstwo innowacyjne
Oddział 7. Negocjacje bez ogłoszenia
Oddział 8. Zamówienie z wolnej ręki
Rozdział 4. Składanie i otwarcie ofert
Oddział 1. Składanie ofert
Oddział 2. Otwarcie ofert
Rozdział 5. Ocena ofert
Rozdział 6. Aukcja elektroniczna
Rozdział 7. Wybór najkorzystniejszej oferty
Rozdział 8. Zakończenie postępowania
Testy ArsLege
Testy z błędnych odpowiedzi
Zawsze możesz poprawić swój wynik przerabiając pytania, na które udzieliłeś negatywnej odpowiedzi.
Generowanie własnych testów
Sam decydujesz z jakiego aktu prawnego chcesz rozwiązać test. Możesz tworzyć test z kilku aktów prawnych.
Analiza postępów w nauce
Po każdym teście zobaczysz statystyki, które pomogą Ci w ocenie stanu przygotowania do egzaminu.
Aktualny stan prawny pytań
Nasi specjaliści codziennie aktualizują stan prawny pytań testowych oraz aktów prawnych.
Opracowanie Twojego planu nauki
Poinformujemy Cię o najbliższym egzaminie i wskażemy Ci, z czego się uczyć i ile czasu poświęcić na naukę.